storm


                                Nu ska jag försöka  köra några rader igen det är långt emellan inläggen.
                                Men det spelar ingen roll hur det blir jag gör så gott jag kan i alla fall tror
                                jag.Ilördags var jag på konfirmation i Alla Helgona Kyrka mycket vackert
                                Ungdomarna är ju så fina i sina Kåpor det var skillnad när jag läste fram
                                som det då hette vi fick köpa klänning och skor jag var den enda  tjejen 
                                som hade bruna klackar på mina skor  jag skämdes för det.
                                Jag tyckte alla titta på mig det kunde ju inte vara att de tyckte jag var 
                                söt för det har jag aldrig varit.
                                Men dagen blev väldigt bra  vi bjöds på god mat och dryck säger inte
                                vad vi drack men gott var det. Så nu går dagarna sin gilla gång igen                          ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0