vilkentorsdag


                                          
                                                   Vilken torsdag full snöstorm ser inte ut genom fönstren
                                                   gjorde det knappast förut heller. Men nu när snön för-
                                                   svinner kanske det blir en glugg att kika i hoppet finns.
                                                   har varit inne i dag tvättat  och pysslat med lite av varje
                                                   tanken var att jag skulle städa mitt förråd jag gick in där
                                                   och tittade lite stängde dörren ordentligt utifrån så blev
                                                   det med den städningen . Tänkte det kommer flera dagar
                                                   så istället blev det korsord och en kopp kaffe mycket 
                                                   Bättre lösning på det problemet.
                                                   Har nu telefon lite provisorisk lösning men fullt användbar
                                                   min son var här och hjälpte mig i kväll så nu kan jag ringa
                                                   och pladdra med mina tanter.
                                                                      hej från tanten
                                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0