viktnedgång



                                    I dag har hänt lite grejor. Börja dagen med ett besök 
                                    på vårdcentralen  för att ta blodtryck och en hel massa
                                    prover.Lite glädje blev det när jag ställde mig på vågen
                                    den visade på två kilo mindre än förra gången lite kul
                                    i alla fall.Sen hem och käka frukost  plus kaffe då var
                                    klockan halv tio. Efter en hastig frukost så var det dags
                                    att borsta tänderna då stog tandläkaren beredd med en
                                    tandläkarborr och vänta.En tand borrades upp och lite 
                                    fyllning lades i inte vet jag vad han stoppar i för rävgift
                                    men illa smakar det. Ganska snart blev jag klar och 400
                                    kronor fattigare. Ska gå tre gånger till honom för att den
                                    här tanden ska bli bra.Ja sen är det väl dags för nästa.
                                    Pratade med tandläkaren att skulle det här fortsätta så
                                    blir jag nog tvungen att annonsera efter någon rik man.
                                    som betalar mina besök hos tandläkaren.       
                                    Nu har jag skrivit av mig en massa skit gammeltanten                                    

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0