telefon



                                  Oj nu är det kväll igen på en hektisk dag har hunnit ganska mycket.
                                  Har tvättat tre maskiner med smutsig tvätt . Jag tvättade uppe i min
                                  lägenhet har väldigt långt till tvättstugan tror det nästan är en kilometer
                                  nej kanske inte så långt man kan ju få ljuga i bland.
                                  Sen städat i mitt förråd och en hel del lådor.Var till Öppen hand med en 
                                  en del  och sen blev bilen full med skit som jag lämpa av i en container
                                  Och en massa papper har jag kört i en sicken där som strimlar papper
                                  kommer inte ihåg vad det heter men det har ingen betydelse blev av
                                  papperen i alla fall och det var ju det som var meningen.
                                  Har inte fått ordning på telefonen ännu den person som säger (telefon
                                  till mig får en snyting det garanterar jag med  säkerhet låg i natt och
                                  var så ilsken sov högst tre timmar.
                                  Men i morgon blir det styrketräning igen bäst att träna upp musklerna.
                                  Man kan aldrig veta vad man råkar ut för 

                                                                
                                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0