Fikapaus i kylan


                                        Har varit en bra torsdag, träffade en vännina på stan,
                                        hon kom med buss från Oxelösund kl 11.
                                        Vi gick till Princess  satt där ca en timma och pratade
                                        inte bara prata vi fika naturligtvis annars går man väl
                                        inte in och sätter sig på ett fik. Men vi åt en god smörgås
                                        och kaffe .Sen gick vi förståss som alla pensionärer och
                                        kolla i olika affärer. Handla lite ,jag en sak i en lila påse
                                        som jag ska dricka lite till min mat. Kompisen hon var
                                        förståndigare hon köpte kläder mer fick hon för sina
                                        pengar än jag. Tandläkarbesök i morgon håller på med
                                        en rotfyllning.Det blir många besök innan den tanden
                                        blir klar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0