töväder



                                 Jag har inte skrivit på ett tag jag är lite seg men sanningen
                                 är den att jag var tvungen att fråga Elin om hjälp, och hon 
                                 bor ju inte granne med mig precis det är ju en bit bort.
                                 Jag tror nog att jag kan nästa gång jag ska skriva av mig 
                                 lite strunt.I morgon ska jag till till tandläkaren, så när jag går
                                 därifrån kanske jag är en tandlös tant inget kul men det finns
                                 ju proteser min kompis tyckte jag kunde köpa en på Öppen hand
                                  begagnad allt lämnas ju in där för försäljning men jag tror jag
                                 av står det blir ju billigare visserligen men jag tror de är ganska
                                  utslitna. Bra för nu jag ska kolla tv  inga
                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0