telefonstrul



                                   Nu har det gått ett tag igen. Ska skriva lite om dagens händelser
                                   Idag har jag varit på styrketräning det är jätteroligt och bra  för
                                   min gamla kropp.Blir mycket mjukare i lederna.
                                   Och inte bara det det är socialt också. Eftersom jag har lätt för
                                   att prata med andra människor så får man en hel del bekanta.
                                   Har varit utan telefon en vecka då förstår ni att jag passar på
                                   att prata men de stackare som jag träffar på gymmet.
                                   Annars är det ganska lugnt sparar mig till en annan gång
                                                    tantinga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0