tandläkarbesök



                                   I dag önskade jag att jag var liten och fick hålla Mamma i handen,
                                   det var lite läskigt för jag skulle till tandläkaren.
                                   Men jag fick klara mig själv.Har värk i två tänder tror jag visst men
                                   han bara undersökte och tog lite kort  sen fick jag gå hem med min
                                   värk.Sitter nu med en stor yllehalsduk och filt om mig och tycker så
                                   synd om mig.Nästa besök blir nästa vecka.
                                   Så nu har det gått ännu en dag ur mitt liv.Ska inte oroa mig mer för
                                   den här dagen för det är en dag i morgon också med nya bekymmer.
                                                tack och slut från tant inga
                                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0