stavgång



                           Idag har det varit lite känning av vårväder solen har visat sig.
                           ingen blåst jag tog mina stavar och traska iväg var ute nästan
                           två timmar det var så skönt.Sen hem och lagade lite mat det
                           blev potatis och biff stroganoff grönsaker förståss det är ju ett
                           måste till varje måltid.Sedan så var jag ner och skottade fram 
                           min bil var ut och körde med den så den kom upp i värme.
                           Imorgon är det styrketräning som gäller på fm sen cirkel på
                           em läser om Värmland sen ska vi åka dit en hel busslast från
                           Nyköping lite roligt att se fram emot. Har stickat färdigt en 
                           mössa idag jag stickar till andra människor men köper färdigt
                           till mig det är väl smart tycker jag. Nej nu är det  tv som gäller
                          
                                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0