sovmorgon



                        Den här dagen började inte bra.Man kan säga att jag försov mig.
                        Dumt att säga så ,jag är ju pensionär men det blev så i alla fall.
                        Vaknade tio över åtta låg och drog mig lite och tänkte att i dag så
                        har jag inget som jag måste göra. Men tji vad jag bedrog mig själv
                        Kollade in mina lappar som sitter på kylskåpet upptäckte då att jag
                        hade tid hos min sjukgymnast klockan nio.Då blev det riktigt fart
                        på käringen av med morgonrock kasta den på ett ställe nattlinne
                        på ett annat obäddad säng disk på bänken. In i badrummet på med
                        vatten och tandborstning sen full rulle med bilen till Eva.
                        Jag hann i tid tack vare min lilla KIA. Dagen flöt sedan i lugnets
                        tecken.Jag har köpt två lampor på (Gubbdagis) Clasohlson  de var
                        nedsatta kosta 299 kr styck men nu fick jag två för 299  bra va
                                               TANT INGA          
            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0