sibirien


             
                             Idag har det varit vinter minus 18grader i morse, nästan som i
                             Sibirien inte för jag har varit där men man kan väl gissa.
                             Sen efter frukost blev det stavgång till gymmet där jag cykla,
                             gick på bandet satt i olika maskiner så man nästan gick av på
                             mitten och vred alla muskler ur led härligt med lite hårda tag.
                             Idag har min kompis och jag kommit överens om att vi ska
                             sticka trosor av restgarner kanske kan spara några ören.
                             Det var nämligen så att kompisen fick en sån dyr elräkning
                             ock då kom hon med förslaget om att sticka trosor tror nog
                             inte kvaliten blir så skön för våra (små)stjärtar.
                             Hoppas inte det blir så kallt i morgon för jag ska ta en riktigt
                             lång promenad.
                             
                             
                                                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0