promenad



                                 Härligt väder i dag tog en promenad på två timmar.
                                 Lite halt på vissa ställen och så väldigt moddigt  på
                                 andra ställen man fick gå hela tiden och titta ner i
                                 backen kände mig som en riktig stolle som inte våga
                                 titta på folk när jag mötte någon. Bättre det än att slå
                                 omkull. Det kom en gubbe på cykel och skrek till mig
                                 (hoppas du trattar på arselet käringjävel) jag börja
                                  skratta och hoppades att han skulle köra om kull
                                 Bra dag trots mulet väder en ny dag i morgon som
                                  börjar med styrketräning det är veckans höjdpunkt.
                                 Nu blir det lite tv sen natti natti.
                            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0