Lördag


                                           hej i dag är det lördag som alla kanske vet men någon kanske inte vet.
                                           lördagar och söndagar är ganska trista när man blir äldre och ensam .
                                           Ungdomarna planerar för helgen men inte jag vardagarna är bäst tycker
                                           jag då har alla något att göra jag sitter ensam här med min stickning
                                           och en kopp kaffe kanske telefonen ringer jaha det var en felringning
                                            klart att det var det man hoppas ju att det är någon som vill prata men
                                           icke sa nicke. Idag har jag varit hos Aette en liten stund (min dotter)
                                           med familj och två stora hundar som år helt underbara. Men jag måste
                                           ha med mig grisöron annars är jag inte välkommen (det år hundarna som
                                           äter dem) alltså inte Husse och Matte då skulle det bli för dyrt för mig.
                                           Hej och på återhörande.      tanten
                             


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0