lägenhet

      
                                Jag är glad för jag har en fått en annan lägenhet inom ett annat område.
                                Hoppas bara det blir lite lugnare än där jag bor nu, högljuda människor
                                omkring mig när man går ut de skriker när de pratar skönt att slippa det.
                                Men nu har jag två månader på mig så nu måste det bli fart på den här
                                gamla käringen flyttar i slutet av April det känns jätte skönt. det bästa är
                                det är ett riktigt kök visserligen väldigt litet men det räcker till mig och sen
                                pricken över i det är inglasad balkong sitta där på kvällskvisten med ett
                                glas vin och mysa i solnedgången kan inte bli bättre . Men det är mycket
                                arbete innan jag är där. Jag har flyttat  några gånger så jag är van en sak
                                är bra det blir mindre grejor för varje gång til l slut blir det bara jag kvar
                                som troligtsvis får bäras  ut.                                                                                                                                                       
                                                                            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0