köldknäpp


                  
                                        Fy vilken kyla igår när man vaknade  visade termometern 17.2
                                        minus alltså. Idag var det ändå värre 22,4. Då vill man nästan
                                        ligga kvar under täcket. Jag åkte med bilen i går så den blev
                                        riktigt varm. Sen kom en kompis hit och fikade  och vi satt och
                                        pratade skit en bra stund. På kvällen bakade jag en marängtårta
                                        som jag skulle ge ett av mina barnbarn som fyller 19 år.
                                        i dag städade jag en del lådor tänk vad skräp man samlar på sig.
                                        Har kastat massor sen upptäcker man att man saknar det som
                                        kastats.Men det gör inget jag får väl hitta på något annat i så
                                        fall.Man ska inte gråta över spilld mjölk.
                                        Datan har ledsnat nu                                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0