kallt



                                    Fy nu är det 12 grader kallt. Tur att man har vuxit ifrån
                                    utelivet. Nu får man sitta i soffan med en pläd omkring
                                    sig och bara mysa. Har promenerat i dag fötterna gled
                                    lika mycket bakåt som framåt jobbigt att gå.Var ner till
                                    stan och handla lite in till systemet köpte vin en liten
                                    bag in box bara en liten dunk på en och halv liter men 
                                    det var ganska dyrt men jättegott värd sitt pris till den
                                    åt jag hemgjord pizza.Nu sitter jag här och knappar det
                                    är kul och ett bra tidsfördriv.Skulle titta på Skavlan men
                                    det var en artist med som jag inte gillar då stängde jag
                                    av tv och nu sitter jag här istället för här finns ingen som
                                   jag kan förarga mig på.Det skulle vara mina spöken då
                                   förståss men de är väl inte framme så här tidigt.
                                   Ska göra ett avslut nu        tantbrandt en lördagskväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0