fest



                           Lördag har varit på 45årsuppvaktning min lila mågstump fyllde.
                           Mitt barnbarn och hennes pojkvän hämta mig på eftermiddagen
                           Blevbjuden på god banan och chokladtårta Kalle hade mosat
                           bananerna till mycket god smak.
                           Min son kom och uppvaktade med en fin orkide en väldigt fin färg
                           Han skulle åka på spinning sen men jag blev kvar till klockan tio
                           blev bjuden på inbakad file och hasselbakspotatis jättegott.
                           sen blev det taxi hem för min skull så nu sitter jag här igen
                           Egentligen ska gamla tanter gå och lägga sig men i kväll känner
                           jag mig inte gammal och har fått löfte om att stanna uppe lite
                           längre kan ju ha sovmorgon i morgon då det är söndag.                   
                           Somnar nog nu utan mankemang.        
                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0