dammråttor



                          Igårkväll när jag tog av mig mina örhängen tappade jag den lilla
                          ploppen som sitter bakom örat. Den ligger kvar i morgon bitti
                          tänkte jag.Fram med en ficklampa lyste under sängen men jag
                          såg inget just då bara något grått ludd. Då tänktr jag det är fel
                          säng men eftersom det står bara en säng så var det ju min.
                          Hade nog glömt att dammsuga där drog fram sängen och plötsligt
                          så låg ploppen där det var skönt att hitta den.Sen tog jag fram min
                          dammsugare oj vad fint det blev, har tyckt att jag sovit dåligt kanske
                          inte så konstigt har väl fått damm i halsen, i natt blir det nog bättre.
                          Har bakat några rågbullar i dag men när degen hade jäst färdigt då
                          upptäckte jag att jag hade glömt att ha i oljan men det blev bra ändå
                          Är väl inte så säkert att de riktiga bagarna har något fett i heller.
                          Ska se om jag ska maila till några kompisar nu på kvällen.
                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0