min kia


                                   Jag har inte skrivit på länge nu men jag har inte haft någon inspiration alls.
                                   egentligen har jag inte det nu heller men ska väl försöka få ner några rader
                                   Jag  ska börja min styrketräning i morgon det har jag längtat efter hela  långa
                                    sommaren och nu är det dags.Sommar föresten vad ä.r det bara regn och
                                   blåst det kallar jag inte sommar men vi får nog en härlig höst och vinter med
                                   mycket snö.Fredag kväll åker jag med Anette och Björn till möja bara över
                                   helgen men det blir mysigt.På onsdag ska jag kolla en lägenhet  men chansen
                                   är liten att den blir min Där jag bor nu är det  trist mörkt ångrar min flytt från
                                   Brandkärr skulle ha bott kvar men nu gör jag ju inte det 4 månader har jag
                                   sovit i den jag hyr nu men jag tillbringar mycket tid utomhus med stavgång
                                   och även cykel sen har jag ju min lilla bil  som jag är stolt över får ju inte
                                   så mycket motion när jag använder den förstås men den är bra att ha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0