karneval i stan


                      Ja nu har det varit karneval i stan inte mycket att skryta om det sämsta som varit
                      nån gång karnevalståget var uruselt bara gamla käringar som fjanta sig i sina
                      stora plymer  de tyckte väl de var granna att titta på det var hemskt att se det
                      bästa tyckte jag var när de spela säckpipa inte pippa utan ett p var det som sagt
                      sen var det massa stånd vid gatan med  mängder av krimskrams nästan lika i alla
                      stånd jag köpte  byxor  och ett nattlinne det kosta bara 30 kr en kompis fråga  när
                      jag använde  sånt jag sa att det gör jag när jag åker bort då fick jag en kommentar
                      att inte vid herrbesök kan jag tro sa hon o nej då har jag  en fin neglige fast det har
                      aldrig hänt  mig men jag får väl hoppas  att det händer nån gång men jag tror att för
                      min del är det nog kört i dag har regnet  forsat ner åskan har också hörts baka några
                      rågbullar till mig men de är på väg till Stockholm nu så var det med det jag får väl
                      knapra på mitt gamla  bröd och knäckemacka det  går bra det med jag svälter inte
                      har ju lite att ta utav  hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0