ingen möja i år

                     Vad ska man ha en blogg för egentligen när man inte skriver i den.Nu var det länge sen som jag
                     skrev något .Visserligen händer det inte så mycket i mitt liv men lite  kanske finns att skriva om
                     Har ju varit på en fin resa med min son och hans familj en överraskning blev det för mig en mycket
                     härlig resa för en dag med god mat och fint väder.Jag skulle ha följt med min dotter och måg till
                     Möja i Stockholms skärgård nu några dagar men det blev inte så är mycker ledsen för det inte
                     blev av. Men jag äter ju  medicin och blev lurad av läkarstationen de sa att tabletterna fanns där
                     men Apoteket hitta inget jag satt hela förmiddagen på läkarstationen en mycket vänlig  läkare
                     hjälpte mig det ordnade sig till slut med mina tabletter men då hade  resan redan gått.Men jag
                     hoppas jag lever till nästa år då kanske erbjudandet står kvar att få följa med.
                     Men jag får hitta på något annat i morgon ska jag spela golf med mina tjejkompisar det är kul
                     sen har vi Karneval på fredag lördag det blir mycket jippon på stan det är ju min och Hjördis
                     strippdagar alltid något att se fram emot.Sen kommer det säkert nya lägenheter att spana in
                     på torsdag hoppas det finns något bra för mig  för här är det för trist att bo flera jag prata med
                     som bor här tycker likadant när jag bestämmde mig för den här lägenheten hade nog hjärnan
                     flyttat ner i arselet för jag kunde inte tänka alls jag bara jama med.Visst jag har ju varit en tur till
                     Åland men det var inte så mycket att ha inte en enda snygg karl att vila ögonen på hej vi hörs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0