höstkänning


                                  Ja nu drar det sig mot höst. Tycker inte om att skriva i min blogg
                                  det blir så tokigt när man läser, bokstäverna är lite här och där
                                  för så ser det inte ut när ja arkiverar det.Det är inget roligt ska
                                  nog sluta att skriva men det får jag inte göra för en viss person
                                  som är 15 år för hon vill läsa vad jag skriver säger hon just nu
                                  har jag inte så mycket att skriva.Hoppas det händer lite mer för
                                  mig så jag har något att skriva om men nu är det kris i huvudet.
                                  I morgon ska jag börja spela boule alltid något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0