trist väder


                             Nu har det gått ett tag sen sist jag skrev. Idag är det första April har klarat mig,
                             har inte blivit lurad och jag har inte lurat någon heller.Promenad på förmiddagen
                             kom hem genomsur. sen käka jag och vila en stund.Men sen flög jävelen in i mig
                             och jag fick fart att packa det gick som en dans alltihop snart klar med det mesta
                             som jag kan packa nu det är ju ett tag till innan jag flyttar men det är  skönt med
                             det som är färdigt. Imorgon blir det glas som åker ner i kartongerna.Har  kvar lite
                             i linneskåpet och mitt förråd. Blir städning det är inte så farligt mycket det heller
                             jag är ju van har flyttat några gånger så det går bra.Snart måndag igen då blir det
                             sprattel igen. Den här veckan blev det tisdag och torsdag istället för måndag och
                             onsdag de andra två som jag har sällskap med  var till Eskilstuna så då fick
                             rätta mig efter dem så klart snäll som man är.Men det stämde inte alls inga roliga
                             människor då heller . Men den här veckan blir det som vanligt igen. sitter nu och
                             skriver min blogg och har ett glas vi bredvid mig .Ska nu gå och kolla på Skavlan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0