besiktning


                     Jag tror att våren är i annalkande fast jag bara tror för i dag var blåsten kall.
                     April brukar ju vara förrädisk med regn och snö så vi får väl ta det som det blir
                     I morgon ska jag tvätta min bil så får jag se om den rätta färgen kommer fram
                     tror den var röd hoppas det är så.På onsdag ska den till farbror doktorn på en
                     hel besiktning bara att hålla tummarna  att det inte är något fel på den för alla
                     bilverkstäder är ju inte billiga precis. Men den börjar bli gammal den blev köpt i
                    juli 2003 men just inte några stora fel på den men det gäller ju att sköta om den
                     också.Sen blir det en stor utgift på torsdag då hoppas jag det blir sista gången
                    jag går till tandläkaren för i år.Nu har jag varit fyra gånger bara för en tand så 
                    nu får det räcka.i lördags blev det en brand i bastun på hjortensbadet någon 
                    hade lagt en plasthink på aggregatet. Mitt barnbarn som arbetar som badvakt
                    och en badvakt till räddade nog hela badhuset från att bli helt övertänt de ingrep
                    snabbt med pulversläckare de fick beröm av räddningstjänsten  nu ska jag packa           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0