promenad

ja nu är det söndag eftermiddag vi har gått en promenad men det var kyligt annars är det skönt att gå med stavar
jag har ju inte så mycket att göra precis och förresten har jag ingen lust  med någonting nu för tiden jag är ganska
slö och lat har inget intresse för något  men  min sköterska sa att det  blir nog lite så med den här sjukdomen jag
har men folk runtomkring mig tycker att jag ska göra en det ena och det andra för  de tycker väl inte jag är sjuk
och egentligen så syns det ju inget på mig men de vet ju knappast hur jag känner mig innombords och  nästa
gång jag pratar med läkaren ska jag inget säga till nån vad vi pratat om det blir våran hemlighet för  jag tycker
att  de flesta bara nonchar mig men  tankarna cirkulerar i huvudet de säger att det blir bättre när  det blir vår
och sommar då jag kan ut och cykla och hur roligt är det då och sitta och skava arselet på en sadel nej men
vädret spelar en roll  trots allt jag ska kolla om jag har något korsord kvar att göra sen kanske det blir lite
eftermiddagskaffe vi har kollat på Vasaloppet i dag gud vad folk som åkte att de inte kör omkull
i går kväll var vi hos Roger och Anneli på mat jättegott Roger hämta och sen  även bjöd på bussen hem det blev
pengar över  även Mona var där  vi hade väldigt trevligt och kul nästa gång så får vi bjuda hela gänget

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0