telefonkväll

Ja nu är det lördag jag gick hit och satte  mig fö Sven sitter och leker med  plattan och  telefon det har han gjort
hela eftermiddagen det är jävligt kul så jag  kan ju lika gärna bo nån annanstans där det kanske finns någon
som säger et ord till mig på en hel dag   det är tänkbart kanske
på teve är det inget att se jag får välta fram ett korsord att skingra tankarna med
i  dag har jag pratat med alla mina tre barn det var kul faktiskt
det är inte så ofta  i morgon bitti ska jag ta en promenad med stavar det är skönt att rensa huvudet
från allt skit som samlats där
nu har jag gnällt  lite men jag kan mera men det  behåller jag för mig själv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0